Sunday, August 24, 2014

Sarajevo Film Festival 2014

Na upravo završenom filmskom festivalu u Sarajevu imali smo prilike da gledamo možda i najglamurozniji crveni tepih bivše Jugoslavije.

Stvar je prestiža prošetati crvenim tepihom u srcu Sarajeva, pogotovo što se organizatori uvek potrude da kao goste dovedu i neke glumce holivudske A produkcije.

Ove godine najviše pažnje privukle su dve "domaće" zvezde, naime Severina i Jelena Karleuša.

Ja volim stare Severinine pesme, i mnogo volim njen način odevanja (tu izuzimam provokativno-vulgarne kostime koje dotična oblači na svojim nastupima), i stvarno sam imala velika očekivanja od njenog ovogodišnjeg pojavljivanja na sarajevskom crvenom tepihu. Očekivanja nisu u potpunosti ispunjena.

Severina se pojavila u dugačkoj haljini sa printom modne kuće Emilio Pući, i uz svu njenu harizmu i fantastičnu šminku i frizuru, moja reakcija je bila "meh, ništa posebno". Jednostavno ova haljina, bez obzira na to koliko bila skupa, nije dovoljno očaravajuća za crveni tepih.
Moja ocena: 3

Sevrina i Emilio Pucci Pre-Fall 2014
photo credit: stzle.com, klix.ba
Sa druge strane, Jelena Karleuša, koju, izuzimajući njenu osrednju muzičku karijeru, smatram vrlo inteligentnom i intrigantnom osobom, se odlučila za, gle čuda, dosta provokativniju haljinu marke Versaće. Haljina, koja ima oblik sirene, stajala joj je odlično od struka nadole i sa leđa. Od struka pa naviše, meni je sve izgledalo čudno, da tako kažem. Njena šminka je isto tako bila jaka i izazovna, te nema sumnje da je privukla pažnju svih prisutnih. Izgledala je kao da uživa u svom pojavljivanju.
Moja ocena: 3

Jelena Karleuša u haljini Versace Spring 2014 Ready to Wear
photo credit: Jelena Karleusa Facebook 

photo credit: style.com


No comments:

Post a Comment